להריח את הים מהמרפסת

תאריך: 11/05/2016

בחוף ים צמוד, בריכת שחייה אולימפית, בר, סאונה ועוד מגוון רחב של פינוקים - 300 מטרים בלבד מהמים. אלה החיים ב- ,BRIGA TOWERS
מגדלי יוקרה שקמו במטרה לממש את הגישה "ליהנות מכל רגע בחיים".

פרויקט BRIGA TOWERS של חברת "בריגה" על קו החוף של עיר ימים נתניה, כולל שני מגדלי יוקרה בני 34 קומות, על שטח של כ- 8 דונם כל אחד. כל מגרש מסתיים ברצועת חול הצופה אל הים ובה מגרש כדורעף חופים, שמשיות ומיטות שיזוף. בין שני המגדלים מפרידה טיילת מרהיבה דרכה יוכלו הדיירים להגיע לחוף פולג בהליכה קצרה. או במילים אחרות – BRIGA TOWERS הוא פרויקט המגשים את כל החלומות הכי פרועים של כולנו והופך למציאות את החיים שרואים רק בסרטים.

חברת בריגה המזוהה עם תחום בניית העילית בישראל למגורים ולמלונאות, הוקמה בשנת 1979 ועד היום מנוהלת כחברה משפחתית. כבר מראשית ימיה אימצה החברה שלושה עקרונות מרכזיים לפעילותה: אחריות בלעדית על הפרויקט משלב הייזום והתכנון ועד לבנייה ולמסירה; מפרט יוקרתי ועשיר באפשרויות; וביסוס מערכת יחסים אמינה, אותנטית ומסבירת פנים עם
הלקוח. בכל פרויקט מושקעת מחשבה רבה ויצירתיות תכנונית, על מנת להציע סביבת מגורים
שאין שנייה לה.


מדוע הפכה נתניה למקום אסטרטגי לבנייניי יוקרה?
נתניה נהנית כבר שנים מתנופת פיתוח עירונית ההופכת אותה לעיר קיט בעלת ריביירה יפהפייה. זאת לצד החופים המרהיבים והמחירים ה "שפויים" ביחס לסביבה וביחס לאיכות ולסטנדרט שמקבלים.

מה הם המאפיינים של שוק היוקרה בנתניה?
בנתניה יש אוכלוסייה מאד חזקה, עם ציפיות לסטנדרטים יוצאי דופן, איכות בנייה משובחת, חווית מגורים אטרקטיבית ופיתוח סביבתי. אנחנו בבריגה מבטיחים לאוכלוסיה הזאת מענה לכל הצרכים והחלומות במקום אחד. במיוחד לקוחות שמבינים איכות ויודעים מה הם רוצים.

כיצד החלה עליית המחירים בעיר ימים נתניה?
בעשור האחרון העיר התפתחה בכל רובד (בנייה, פיתוח סביבתי, כבישים, התחדשות עירונית וכו׳...) וזאת בזכות ראש העיר מרים פיירברג איכר בראש ובראשונה. ההתפתחות הביאה לעיר את הקבלנים הטובים בשוק והתחרות הולכת וגדלה. כדי להישאר בתחרות צריך להיות כל הזמן עם היד על הדופק, לחשוב חדשני ויצירתי ולתת מוצר סופר איכותי ויוקרתי.
פרויקטים מהסוג הזה מביאים אמנם לעלייה במחירי הדיור בעיר, אבל איתה עלייה משמעותית בחוויית המגורים.

מה השוני בתמהיל המוצרים בפרויקטים מלפני עשור? כיצד הוא השתנה?
האוכלוסייה החדשה יודעת בדיוק מה היא רוצה, והדרישות מאד גבוהות. בעשור הקודם התעסקנו בעיקר בלבנות בתים יפים ומפוארים, היום הקונה מחפש הרבה יותר מרק בית יפה, הוא מחפש מכלול של דברים תחת קורת גג אחת: פיתוח, בריכה, חדר כושר, לאונג׳ עסקים, בית כנסת וכו׳... אתה כיזם חייב כל הזמן לעמוד ולספק את הסטנדרט הזה. שרות, מחשבה תכנונית
שונה, יחס אישי. זה לא רק 5 חדרים, מרפסות ענק ושטחים משותפים.

מה ייחודי בפרויקט מסוג זה בהשוואה לפרויקטים אחרים שביצעתם?
קודם כל המיקום שלו. קו ראשון לחוף, רק 300 מטרים מהמים זה משהו שלא פוגשים לעתים קרובות. דבר שני- גודל המגרשים: כל בניין יושב על שטח של 8000 מ"ר ואין ביניהם שום חיבור או שטחים משותפים. (לכל בנין יש בריכה אולימפית היחידה הקיימת בבניין מגורים בישראל אם לא בעולם), כל דירה מתוכננת ממש כוילה פרטית, הפסיליטיז והשירותים בפרויקט הם ממש
של בית מלון, וה- LIFE STYLE שאין לו תחרות.

האם פרויקט מסוג זה מצריך התייחסות אחרת מצדכם?
אכן כן. פרויקט מסוג זה מצריך יחס מיוחד בכל פרמטר. מתכנון ועד שיווק וביצוע וכמובן שמול
הדיירים עצמם.

מהו קהל היעד של סוג כזה של פרויקט?
זוגות בני +40 מכל אזור גוש דן והסביבה ומאזור השרון, אשר גרים בבתים מאד גדולים )לרוב פרטיים (ואין להם צורך בהם יותר- הילדים עזבו את הקן, והם רוצים לעבור לדירה גדולה, חדשה בסטנדרט גבוה ויוקרתי ובמקום בו הכול נגיש להם תחת קורת גג אחת מבלי צורך לצאת. המגורים ב- BRIGA TOWERS מעניקים חוויה מפנקת ותוססת של ריזורט ואת כל הפרטיות, האינטימיות
והמשפחתיות של בית. BRIGA TOWERS מנסחים קונספט חדשני ויוקרתי של מגורים המאפשר לדיירים נוחות מקסימלית
ומגוון עשיר של מתחמים מפנקים. תתחילו לחלום, בקרוב זה יהפוך למציאות...

אלוני גאה לקחת חלק בפרויקט הייחודי והיוקרתי הזה, ולספק בו כלים סניטריים, אריחים,
מרצפות ופריטים נוספים שיתרמו להבטחה העיצובית היוקרתית של הפרויקט.

בריגהבריגה