פרוייקטיםפרוייקטים

משרד דניאלה רייבנבך תקשורת

/>
/>
/>
/>
/>
/>
/>
/>
/>
/>
/>
/>

קודם כל, איפה אנחנו?

משרדי חברת היח"צ דניאלה רייבנבך תקשורת, הנמצאים בקומה 16 של מגדל הכשרת היישוב, בני ברק.

 

מה היה החזון העיצובי בפרויקט?

במידה רבה, העיצוב החדש משקף את אישיותה של דניאלה - על אופיה הדומיננטי והסוחף כבעלת משרד חזקה , אנרגטית ותזזיתית.

 

מה היה חשוב ללקוחות? מה הם רצו לקבל מהעיצוב החדש?

עיצוב ותכנון ששמים דגש על יצירת משרד פונקציונאלי, המשלב בתוכו חללים עם מגוון שימושים המוטמעים בהם.

בתחילת התהליך התבקשנו לחוות ולראות את ביתם של בני הזוג כדי להטמיע, להפנים את האוירה ואורח החיים של הלקוח. חלל עם הרבה אנרגיה, תנועה, צורות וצבעים התואמים את אופי ורוח המפקדת.

זו בדיוק המשימה שמולה עמדנו ויצרנו.

 

איזה מורכבויות או אתגרים מיוחדים התעוררו במהלך הפרויקט?

לתוך כ-180 מ"ר יצקנו ודחסנו פונקציות רבות שבתכנון חלל בגודל כזה מעולם לא תכננו או הצלחנו להכניס. עם מעט לחץ פיסי מתון של דניאלה הצלחנו להכניס 4 פילים לחיפושית. והתוצאה: חלל משרדים עם הרבה אקשן הן במובן עיצוב המקום והן בריבוי השימושים. במקומות מסוימים, לא פחדנו להרגיע ולעשות שקט ובמקומות אחרים להוסיף על החדרים הקטנטנים גם מגוון גדול של אלמנטים שממשיכים ומחברים את ה"רעש" האופייני לסוג כזה של משרד ובעליו.

אתגר נוסף שצץ במהלך העבודה היה חוסר המקום לאיחסון במשרדים הקטנים, בעיקר אלה המשקיפים החוצה לעיר. הפתרון שלנו הגיע בדמות תליית מדפים מרחפים מהתקרה, על רקע קירות המסך של החדרים השונים.

 

איזה רגע מרגש או ראוי לציון במיוחד זכור לך מהפרויקט?

ביום גזרת הסרט נסגרו המשרדים לחודשיים של הסגר הראשון.

 

ממה מורכבת פלטת החומרים והגוונים שבה בחרת להשתמש כאן?

בחרנו בעושר צורני וצבעוני: הן בגודל המרצפות על צורותיהן השונות והן בתקרה, על מגוון החומרים וטכניקות התאורה שבה. המשכנו עם ספריית הכניסה הדומיננטית וסיימנו בחלוקת העץ על זיגוג החדרים.

יצרנו מתח בין קוים מודרניים חזקים ובין סגנון אורבני ישן הבא לידי ביטוי ברצפת הטרצו התעשייתית ובאלמנטים שונים בריהוט.

חדר הישיבות נשקף כבר מהכניסה ומייצר מבט אינסופי מהכניסה למשרדים דרך חדר הישיבות החוצה אל קווי המתאר של העיר מעבר לקירות המסך.

החדר מאופיין באלמנטים תעשייתיים (רצפה, תאורה, תקרות רשת) כמחווה לתקופת המהפכה התעשייתית.

 

איך הגעת לתחום וכמה זמן אתה עושה את זה?

בעודי מסתובב במסדרונות הפקולטה למדעי החברה (לימודי כלכלה) באוניברסיטה העברית, מצאתי את עצמי, לא פעם, מסיים את המסלול בין כתליו של בצלאל הצמוד, בולט ומרגל אחר הנעשה שם.

נפל האסימון והבנתי שלימודי עיצוב תעשייתי זה העניין. דבר שהתמזג מעולה עם הצד הטכני שהיה בי (הנדסאי מכונות). תוך כדי לימודי הכלכלה כבר הכנתי את עצמי למעבר המתבקש.

 

מהם מקורות ההשראה העיקריים שלך?

מקורות ההשראה שלי זה היקום ובדגש על היקום (חובב אסטרונומיה מושבע) על כל מה שהוא מציע.

 

האם יש מוטיבים, חומרים או אלמנטיים עיצוביים שמאפיינים אותך או את העבודה של המשרד שלך?

מאחר ותחום העיסוק של משרדנו נמצא בקדמת העיצוב, אנחנו מקיימים חיפוש בלתי נלאה אחר חומרים ואלמנטים חדשים שיוטמעו בפרויקטים החדשים וברשתות השונות שאנחנו מתכננים כדי ליצור הבדלה וייחוד לכל רשת/ לקוח.

 

אלוני במשרד:

אריחים לריצוף וחיפוי KALEIDO של מותג Gayafores. מידה 16.5/16.5
אריחים לחיפוי DYNAMIC של מותג APE במגוון צבעים. מידה 7.5/30
אריחים לריצוף RITUAL Decor של מותג Sant' Agostino. מידה 20/20
אסלה תלויה + מושב אסלה של מותג Globo במידה 54/36
כיור רחצה מונח לבן T-EDGE של מותג Globo במידה 40/25
אריח לריצוף VENECIA של מותג Peronda במידה 45.2/45.2
ברז פרח שחור לכיור רחצה של מותג M&Z
כיור מטבח נירוסטה כרתה של מותג שוני. מידה 57.8/43.8
ברז מטבח נשלף שחור של מותג M&Z

 

ליצירת קשר עם מאיר 

צילום: אייל לוין - סטודיו פינגווין.